Skoči na stranu sa sadržajem
  • Glavna navigacija
  • Glavni sadržaj
  • Bočna strana
  • Registracija
  • Prijava
Zbornik Odseka za pedagogiju
  • Trenutni broj
  • Arhiva
  • Obaveštenja
  • Informacije
    • O časopisu
    • Ciljevi i delokrug
    • Etika u izdavaštvu
    • Izjava o slobodnom pristupu
    • UPUTSTVO AUTORIMA
    • Predaja rukopisa
    • Proces recenziranja
    • Kontakt
  1. Početna
  2. Arhiva
  3. Br. 31 (2022)

DOI: https://doi.org/10.19090/zop.2022.31.

Objavljeno: 15. 11. 2022.

Puno izdanje

PDF

Članci

KOMPETENCIJE PEDAGOGA ZA AKTIVNOSTI PROFESIONALNOG ZAGOVARANJA / ZASTUPANJA

Senka Slijepčević, Slađana Zuković

9-22

PDF

ZAŠTO JE DOBRO BITI DEO NASTAVNIČKE PROFESIJE?

Jadranka Runcheva, Despina Sivevska, Sonja Petrovska

23-36

PDF

NASTAVNIČKA (SAMO)REFLEKSIJA KAO PRILIKA ZA PROFESIONALNI RAZVOJ NASTAVNIKA

Laura Kalmar, Stanislava Marić Jurišin

37-49

PDF

OSPOSOBLJENOST NASTAVNIKA OSNOVNIH ŠKOLA ZA REALIZACIJU NASTAVE NA DALJINU I NJIHOV UČINAK TOKOM PANDEMIJE VIRUSA KORONA

Jovana Dakić, Milica Andevski

51-65

PDF

PROGRAMI PODRŠKE PORODICI I RODITELJSTVU

Dušica D. Stojadinović

67-84

PDF

POVEZANOST IZMEĐU SOCIODEMOGRAFSKIH KARAKTERISTIKA I RIZIČNOG PONAŠANJA MLADIH: PREGLED ISTRAŽIVANJA U SRBIJI

Tamara N. Dragojević, Milena M. Letić Lungulov

85-97

PDF

IN MEMORIAM

EMERITUS MILKA OLJAČA

Svetlana Kostović

99-101

PDF
Jezik
  • Srpski
  • English
Informacije
  • Za čitaoce
  • Za autore
  • Za bibliotekare

eISSN: 2466-5207

 

 

CIP - Каталогизација у публикацији Библиотека Матице српске, Нови Сад
37
ZBORNIK Odseka za pedagogiju [Elektronski izvor] / Filozofski fakultet u Novom Sadu, Odsek za pedagogiju ; glavni i odgovorni urednik Slađana Zuković. - [Onlajn izd.]. - Elektronski časopis. - 2016, sv. 25- . - Novi Sad : Filozofski fakultet, 2016-
Način dostupa (URL): http://zop.ff.uns.ac.rs/index.php. - Je nastavak: Зборник - Универзитет у Новом Саду. Филозофски факултет.
Одсек за педагогију = ISSN 1450-782X

ISSN 2466-5207
COBISS.SR-ID 310195975

Ključne reči

                                                                                                                           

Public Knowledge Project