Skoči na stranu sa sadržajem
  • Glavna navigacija
  • Glavni sadržaj
  • Bočna strana
  • Registracija
  • Prijava
Zbornik Odseka za pedagogiju
  • Trenutni broj
  • Arhiva
  • Obaveštenja
  • Informacije
    • O časopisu
    • Ciljevi i delokrug
    • Etika u izdavaštvu
    • Izjava o slobodnom pristupu
    • UPUTSTVO AUTORIMA
    • Predaja rukopisa
    • Proces recenziranja
    • Kontakt
  1. Početna
  2. Arhiva
  3. Br. 29 (2020)

DOI: https://doi.org/10.19090/zop.2020.29.

Objavljeno: 29. 10. 2020.

Puno izdanje

PDF

Članci

NEKI ASPEKTI PONAŠANJA DJECE RAZVEDENIH RODITELJA – ZAPAŽANJA UČITELJA

Jasminka Zloković, Mia Veljačić

5-24

PDF

SOCIAL AND EMOTIONAL COMPETENCIES AND ACADEMIC ACHIEVEMENT IN ELEMENTARY SCHOOL STUDENTS

Toni Maglica, Ana Ribičić, Maja Ljubetić

25-48

PDF (English)

INTERAKCIJSKO-KOMUNIKACIJSKI PROCES U NASTAVI I ŠKOLSKO POSTIGNUĆE UČENIKA

Lana Tomčić, Milica Andevski

49-70

PDF

VISOKOŠKOLSKO OBRAZOVANJE IZ UGLA KONCEPTA LJUDSKOG KAPITALA

Maja Bosanac, Jovana Mulutinović

71-87

PDF

RELATION BETWEEN THE FACTORS OF FAMILY RESILIENCE AND PLAYING VIDEO GAMES WITH VIOLENT CONTENTS

Mirjana Radetić-Paić, Dijana Drandić, Matija Čakarić

89-106

PDF (English)

VOĐENJE KAO NEZAOBILAZNA FUNKCIJA SUDIONIKA ODGOJNO-OBRAZOVNOG PROCESA U SUVREMENOM VRTIĆKOM KONTEKSTU

Jadranka Stojković

107-128

PDF
Jezik
  • Srpski
  • English
Informacije
  • Za čitaoce
  • Za autore
  • Za bibliotekare

eISSN: 2466-5207

 

 

CIP - Каталогизација у публикацији Библиотека Матице српске, Нови Сад
37
ZBORNIK Odseka za pedagogiju [Elektronski izvor] / Filozofski fakultet u Novom Sadu, Odsek za pedagogiju ; glavni i odgovorni urednik Slađana Zuković. - [Onlajn izd.]. - Elektronski časopis. - 2016, sv. 25- . - Novi Sad : Filozofski fakultet, 2016-
Način dostupa (URL): http://zop.ff.uns.ac.rs/index.php. - Je nastavak: Зборник - Универзитет у Новом Саду. Филозофски факултет.
Одсек за педагогију = ISSN 1450-782X

ISSN 2466-5207
COBISS.SR-ID 310195975

Ključne reči

                                                                                                                           

Public Knowledge Project