Skoči na stranu sa sadržajem
  • Glavna navigacija
  • Glavni sadržaj
  • Bočna strana
  • Registracija
  • Prijava
Zbornik Odseka za pedagogiju
  • Trenutni broj
  • Arhiva
  • Obaveštenja
  • Informacije
    • O časopisu
    • Ciljevi i delokrug
    • Etika u izdavaštvu
    • Izjava o slobodnom pristupu
    • UPUTSTVO AUTORIMA
    • Predaja rukopisa
    • Proces recenziranja
    • Kontakt
  1. Početna
  2. Arhiva
  3. Br. 32 (2023)

DOI: https://doi.org/10.19090/zop.2023.32.

Objavljeno: 05. 12. 2023.

Puno izdanje

PDF

Članci

PEDAGOŠKI PRISTUPI ODRŽIVOM RAZVOJU U ŠKOLSKIM BIBLIOTEKAMA

Irella Bogut, Andreja Zubac, Anita Tufekčić

7-31

PDF (English)

PROEKOLOŠKO PONAŠANJE KAO ISHOD EKOLOŠKE PISMENOSTI

Laura Kalmar, Stanislava Marić Jurišin

33-49

PDF

KOMPARATIVNA ANALIZA OBRAZOVNIH PROGRAMA U PENALNIM USTANOVAMA SAD-A, ŠVEDSKE I SRBIJE

Jovana Turudić, Borka Malčić

51-69

PDF

KONCEPTUALNI PREGLED PORODIČNE REZILIJENTNOSTI

Dušica Stojadinović

71-88

PDF (English)

PROCES TRANZICIJE DETETA IZ PREDŠKOLSKE USTANOVE U ŠKOLU IZ UGLA RODITELJA

Kristina Žunić, Slađana Zuković

89-105

PDF

RAZVOJ GOVORA KOD DECE PREDŠKOLSKOG UZRASTA

Nina Mance, Barbara Lamot

107-128

PDF (English)

PEDAGOGICAL APPROACHES TO SUSTAINABLE DEVELOPMENT IN SCHOOL LIBRARIES

Andreja / Zubac
Jezik
  • Srpski
  • English
Informacije
  • Za čitaoce
  • Za autore
  • Za bibliotekare

eISSN: 2466-5207

 

 

CIP - Каталогизација у публикацији Библиотека Матице српске, Нови Сад
37
ZBORNIK Odseka za pedagogiju [Elektronski izvor] / Filozofski fakultet u Novom Sadu, Odsek za pedagogiju ; glavni i odgovorni urednik Slađana Zuković. - [Onlajn izd.]. - Elektronski časopis. - 2016, sv. 25- . - Novi Sad : Filozofski fakultet, 2016-
Način dostupa (URL): http://zop.ff.uns.ac.rs/index.php. - Je nastavak: Зборник - Универзитет у Новом Саду. Филозофски факултет.
Одсек за педагогију = ISSN 1450-782X

ISSN 2466-5207
COBISS.SR-ID 310195975

Ključne reči

                                                                                                                           

Public Knowledge Project